چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان
سرخط خبرها

کاهش ۷۰ درصدی ورودی آب به سد‌های مشهد

  • کد خبر: ۲۰۲۵۰۶
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کاهش ۷۰ درصدی ورودی آب به سد‌های مشهد
مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ورودی آب به سدهای مشهد از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاظم جم اظهار داشت: هم اینک از حجم ذخیره یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعبی سد‌های مشهد، فقط ۷۶ میلیون مترمکعب آن آب دارد که این میزان در مدت مشابه پارسال ۲۲۳میلیون متر مکعب بود.

وی اضافه کرد: سد‌های تأمین‌کننده آب مشهد شامل سد‌های «دوستی، طُرُق، اَرداک و کاردِه» است که به دلیل کاهش بارندگی و خشکسالی در شرایط بسیار نامناسبی قرار دارند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: همچنین ذخیره سد‌های استان در حال حاضر ۱۱۸ میلیون مترمکعب است که این میزان نیز در مدت مشابه پارسال ۲۹۰ میلیون مترمکعب بود.

جم افزود: میزان بارندگی در سال آبی کنونی مشهد از مهر ماه تاکنون ۲۵ میلی‌متر است و در استان نیز طی این بازه زمانی حدود ۱۵ میلی‌متر بارندگی ثبت شده است که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد و نسبت به متوسط بلندمدت ۳۸ درصد کاهش دارد.

وی تأکید کرد: با این شرایط همچنان مدیریت مصرف آب توسط شهروندان ضروری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->